انجام پروژه های کنترل

انجام پروژه کنترل با گروه تخصصی متلبی

دعوت به همکاری

سایت متلبی سفارشات زیادی دریافت می کند

اگر در انجام پروژه کنترل تبحّر دارید منتظر شما هستیم

انجام پروژه کنترل, در متلب به صورت حرفه ای و در کوتاه ترین زمان

انجام پروژه کنترل با قیمت مناسب در تمامی رشته های تخصصی انجام می شود.
آیا شما دانش پژو, محقق, مهندس یا کارشناس در حوزه کنترل هستید؟

آیا شما بدنبال راهکار سریع, کارآمد و ارزان برای انجام پروژه کنترل خود هستید؟

آیا شما دوست دارید که با استفاده از نرم افزار متلب, پروژه کنترل خود را طراحی, تحلیل و اجرا کنید؟

اگر پاسخ شما به این سوالات بله است، پس از خدمات سایت متلبی استفاده کنید.

متلبی, با داشتن سالها تجربه در انجام پروژه های کنترلی می تواند پروژه های شما را با بهترین کیفیت و مناسب ترین هزینه انجام دهد.

13635

پروژه های انجام شده

14

سال ارائه خدمت

2156

استادکارهای آنلاین

7/18

پشتیبانی هر روز 18ساعت

تضیمن کیفیت پروژه های کنترل

مبلغ پرداختی شما پس از 48 ساعت برای مجری واریز خواهد شد و درصورت وجود ایراد استادکار ملزم به رفع آن است.

قیمت مناسب با متلبی

به دلیل رقابت بین مجریان سایت, کمترین قیمت برای سفارش شما پیشنهاد می شود.

معرفی پروژه های کنترلی

پروژه‌های کنترل، مجموعه‌ای از فعالیت‌هایی هستند که هدف آنها طراحی، ساخت، تحلیل و بهینه‌سازی سیستم‌های کنترلی است. سیستم‌های کنترلی، سیستم‌هایی هستند که رفتار دیگر سیستم‌ها یا دستگاه‌ها را تنظیم می‌کنند. برای انجام پروژه‌های کنترل، نیاز به داشتن مهارت‌هایی در زمینه‌های مختلف مانند ریاضیات، فیزیک، اتوماسیون، فناوری کنترل، نرم‌افزار، رباتیک، شبکه، مخابرات و تشخیص عیب دارید.

یکی از رشته های شاخص در پروژه های کنترلی, رشته برق کنترل است.

  1. برای سفارش انجام پروژه کنترل بر روی دکمه “سفارش انجام پروژه” که در انتهای همین صفحه قرار دارد، کلیک کنید.
  2. کارشناسان برق کنترل سایت متلبی پس از بررسی دقیق محتوای پروژه، زمان و هزینه آن را تعیین می کنند که توسط ایمیل به اطلاع شما خواهد رسید.
  3. پس از توافق بر موعد تحویل و هزینه انجام پروژه و پرداخت نیمی از هزینه انجام پروژه بعنوان پیش پرداخت، کار روی پروژه آغاز خواهد شد.
  • قیمت انجام پروژه های کنترل بر اساس حجم کار و زمان درخواستی انجام پروژه و پس از بررسی تعیین می گردد. لذا قبل از بررسی به هیچ عنوان امکان اعلام تعرفه سفارش وجود ندارد.
  • حتی الامکان سعی می شود که زمان انجام پروژه های کنترل با زمان پیشنهادی شما تنظیم گردد، اما در مواردی با توجه به نوع و حجم پروژه و ترافیک کاری متلبی نیاز به زمان بیشتری خواهد بود.
  • پس شما همواره حداکثر زمان را در فرم سفارش پیشنهاد دهید.

متلبی به منزله پلی بین شما و مجری عمل نموده و مبلغ پرداختی شما را 48 ساعت پس از تحویل پروژه (یا آموزش) و درصورت نبود ایراد و رضایت شما بحساب مجری واریز خواهد نمود. لذا با خیال آسوده سفارش خود را به ما بسپارید.

  • سایت متلبی بعد از دریافت پیشنهادات از سوی استادکارها, مناسبترین قیمت و زمان را از بین پیشنهادات دریافت شده برای شما ارسال می کند.
  • برای پیگیری سریع تر سفارش، بایستی ایمیل خود را به صورت روزانه بررسی فرمایید. (پوشه spam فراموش نشود، در موارد نادر ممکن است ایمیل ما به این پوشه رفته باشد.)
  • کلیه سفارش ها ظرف مدت حداکثر 24 ساعت پاسخ داده میشوند، در صورت عدم دریافت پاسخ, به منزله عدم دریافت پیشنهاد از سوی استادکارها بوده است. میتوانید بعد از چند روز مجدد سفارش خود را ثبت کنید تا مجریانی که وقتشان خالی شده, سفارش شما را بررسی کنند.
انجام پروژه های کنترل

مرکز تخصصی انجام پروژه های کنترل در ایران

گروه تخصصی متلبی با گزینش نیروهای مجرب و متخصص در انجام پروژه کنترل تلاش به انجام پروژه های علمی، تخصصی با بالاترین کیفیت و کمترین هزینه را دارد. ادعای ما این است که پروژه هایی که همکاران ما در نقاط مختلف کشور قادر به انجام آن نبوده اند را ما انجام خواهیم داد.
علم کنترل با بهره گیری از فیدبک و بهینه سازی مسائل, توانسته در بسیاری از مسائل علمی و در صنایع گسترش یابد و استقبال زیادی از علم کنترل شده است. از این رو متلبی با داشتن متخصصین در این زمینه انواع پروژه های کنترلی را با آموزش و پشتیبانی انجام میدهد.

سایت متلبی توانمندی همکاری با ارگان ها و نهادهای خصوصی و دولتی را دارد.

  •   تضمین انجام پروژه کنترل به همراه آموزش آن
  •   کار بدون تعطیلی و 24 ساعته در سایت متلبی
  •   پرداخت حق الزحمه مجری بعد از 48 ساعت و یا با تایید مشتری
  •   اگر کوچکترین ایرادی در انجام درخواست شما از سوی اساتید متلبی باشد. هزینه ای به استادکار پرداخت نمی شود و به شما برگشت داده می شود
  •   انجام کلیه مراحل سفارش به صورت کاملا غیرحضوری و آنلاین
  •   بهره مندی از تخفیف ویژه توسط کوپن های وفاداری متلبی
  •   تهیه آموزش به درخواست مشتری
  •   امکان تهیه آموزش به دو صورت ویدیو و ورد
  •   بهره گیری از مجریان حرفه ای هر رشته
  •   پرداخت آنلاین با کلیه کارتهای عضو شتاب با درگاه های مستقیم بانکی
  •   انجام پروژه کنترل در کوتاهترین زمان ممکن به همراه خودآموز
  •   دریافت پروژه کنترل از طریق ایمیل
  •   قیمت مناسب
  •   کیفیت عالی انجام پروژه کنترل و فایل آموزشی
  •   دارای قرارداد محکم و متناسب با قواعد روز معاملات و حفظ حقوق مشتری

با توجه به این که برای شروع آموزش کنترل نیاز به بررسی چندین پروژه آماده کنترلی می باشد. تیم تخصصی متلبی در زمان های مختلف, اقدام به انتشار پست های آموزشی و کمک آموزشی به همراه پروژه آماده کنترل می کند. تا با در دسترس قرار گرفتن شبیه سازی آماده کنترل بتوانید به راحتی برنامه را تحلیل کنید.

سایت متلبی تمام محصولات خود را با دقت و بوسیله متخصصین حرفه ای در همان زمینه انجام می دهد. چون خدمات سایت متلبی دارای کمترین هزینه و بالاترین کیفیت است, بعد از مدت بیش از 6ماه اقدام به فروش محصولات می کنیم. البته این اقدام کاملا با رضایت درخواست دهنده اولیه است. وجود بانک عظیمی از شبیه سازی مقالات کنترلی و داشتن فایل کمک آموزشی به همراه آنها برگ مثبتی جهت اطمینان از کیفیت بالا و ارائه خدمات ارزان قیمت از سوی سایت متلبی است.

سفارش دهندگانی که درخواست اختصاصی بودن سفارششان را بدهند بعد از انجام کار بطور کامل پروژه کنترل مربوطه از سیستم و ایمیل سایت متلبی حذف می شود. ما مقید به حقوق مادی و معنوی و البته اخلاق حرفه ای در کار خودمان هستیم.

جهت دانلود پروژه های کنترل بصورت آماده به وبلاگ متلبی و دسته آموزش آن سر بزنید. نمونه ای از پروژه های کنترل به همراه آموزش در سایت متلبی منتشر شده و به مرور نیز این کار را جهت ارائه خدمات آموزشی و کمک آموزشی بهتر انجام خواهیم داد

قیمت انجام پروژه های کنترل بر اساس حجم، سختی کار و زمان درخواستی انجام پروژه تعیین می گردد. سایت متلبی انجام پروژه های کنترل را به خواسته شما به همراه آموزش در قالب ویدیو یا قالب ورد انجام می دهد.

درخواست انجام پروزه کنترل برای تمامی نهادها و مصارف صنعتی و پژوهشی بلامانع است و انجام می شود

در پایین همین صفحه میتوانید بر روی دکمه ثبت سفارش کلیک کنید و سفارش کنترلی خود را برون سپاری کنید.

ثبت سفارش انجام پروژه کنترل

لطفا از طریق دکمه روبرو سفارش پروژه کنترل خود را ثبت کنید.

کاربرد متلب در برق کنترل

متلب می تواند در مباحث مختلف کنترلی مانند کنترل خطی، کنترل مدرن، کنترل بهینه، کنترل فازی، کنترل هوشمند و غیره کاربرد داشته باشد. متلب امکان مدل سازی ریاضی، تحلیل پایداری، طراحی کنترل کننده، رویت گر، فیلتر کالمن و غیره را برای سیستم های خطی و غیر خطی فراهم می کند.

کاربرد متلب در مباحث کنترلی بسیار گسترده و متنوع است. متلب می تواند به مهندسان کنترل کمک کند تا سیستم های دینامیکی را مدل سازی، تحلیل، طراحی و شبیه سازی کنند. متلب امکان ایجاد، اجرا و تست کردن کدهای متلب را در یک محیط توسعه یکپارچه (IDE) فراهم می کند. متلب همچنین امکان ایجاد کد بلادرنگ (C/C++، IEC 61131-3) برای کنترلرهای صنعتی و PLC‌ها را دارد.

با استفاده از متلب می توان توابع انتقال، پاسخ ضربه، پاسخ پله، نمودار بود، نمودار نیکولز، نمودار لوکاس و غیره را رسم کرد. متلب همچنین ابزارهایی مانند sisotool را برای طراحی کنترلرهای تک ورودی-تک خروجی ارائه می دهد. متلب می تواند با استفاده از الگوریتم های هوش مصنوعی (AI) به نگهداری، پیش بینی و بهینه سازی عملیات سیستم های کنترل کمک کند.

  • طراحی کنترلرهای چند ورودی-چند خروجی (MIMO) با استفاده از ابزارهایی مانند Robust Control Toolbox (کنترل مقاوم) و Control System Toolbox . این کنترلرها می توانند سیستم های پیچیده و غیر خطی را کنترل کنند و به مقاومت در برابر اغتشاشات و عدم قطعیت بالایی برخوردار باشند.
  • طراحی کنترلرهای فازی و عصبی با استفاده از ابزارهایی مانند Fuzzy Logic Toolbox و Neural Network Toolbox . این کنترلرها می توانند با استفاده از منطق فازی و شبکه های عصبی مصنوعی به سیستم هایی که دارای مدل ریاضی نیستند یا دارای عدم قطعیت زیادی هستند، کنترل اعمال کنند.
  • طراحی کنترلرهای بهینه و تطبیقی با استفاده از ابزارهایی مانند Optimization Toolbox و Model Predictive Control Toolbox (کنترل پیش بین) . این کنترلرها می توانند با استفاده از روش های بهینه سازی و یادگیری ماشین به سیستم هایی که دارای پارامترهای متغیر یا محدودیت های فیزیکی هستند، کنترل اعمال کنند.
  • طراحی کنترلرهای هیبرید و سوئیچینگ با استفاده از ابزارهایی مانند Hybrid Toolbox و Simulink . این کنترلرها می توانند با استفاده از ترکیبی از سیستم های پیوسته و گسسته به سیستم هایی که دارای رفتارهای مختلف در شرایط مختلف هستند، کنترل اعمال کنند.
  • طراحی کنترلرهای غیر خطی و مقاوم با استفاده از ابزارهایی مانند Nonlinear Control Toolbox و Robust Control Toolbox . این کنترلرها می توانند با استفاده از روش هایی مانند کنترل کسینوسی، کنترل همگرا، کنترل اسلایدینگ مود و کنترل H-infinity به سیستم هایی که دارای رفتارهای غیر خطی یا مقاومت کم در برابر اغتشاشات هستند، کنترل اعمال کنند.
  • طراحی کنترلرهای کوانتیزه و نمونه برداری با استفاده از ابزارهایی مانند Quantized Control Toolbox و Control System Toolbox . این کنترلرها می توانند با استفاده از روش هایی مانند کنترل کوانتیزه، کنترل نمونه برداری، کنترل ایونت بیسد و کنترل نتورکد به سیستم هایی که دارای محدودیت هایی در انتقال اطلاعات یا زمان هستند، کنترل اعمال کنند.
  • طراحی کنترلرهای توزیع شده و همکارانه با استفاده از ابزارهایی مانند Distributed Control Toolbox و Simulink . این کنترلرها می توانند با استفاده از روش هایی مانند کنترل توزیع شده، کنترل همکارانه، کنترل گروهی و کنترل سوارم به سیستم هایی که دارای چند عامل یا چند سنسور هستند، کنترل اعمال کنند.
  • طراحی کنترلرهای زمان حقیقی و سخت افزار در حلقه با استفاده از ابزارهایی مانند Real-Time Workshop و Simulink Coder . این کنترلرها می توانند با استفاده از روش هایی مانند کنترل سرعت، کنترل PID، کنترل کسینوسی و کنترل فیدبک خطی به سیستم هایی که دارای الزامات زمانی سخت یا نرم هستند، کنترل اعمال کنند.
  • طراحی کنترلرهای انسان-ماشین و رابط های کاربری با استفاده از ابزارهایی مانند Human-Machine Interface Toolbox و GUIDE . این کنترلرها می توانند با استفاده از روش هایی مانند کنترل هیسترزیس، کنترل امپدانس، کنترل شارینگ و کنترل هماهنگی به سیستم هایی که دارای تعامل با انسان هستند، کنترل اعمال کنند.
  • طراحی کنترلرهای چند مقیاس و چند رزولوشن با استفاده از ابزارهایی مانند Multiscale Modeling Toolbox و Wavelet Toolbox . این کنترلرها می توانند با استفاده از روش هایی مانند کنترل مقیاسی، کنترل موجک، کنترل فرکتال و کنترل چند رزولوشن به سیستم هایی که دارای ساختارهای مقیاسی یا چند رزولوشن هستند، کنترل اعمال کنند.
  • طراحی کنترلرهای مبتنی بر مدل و سیستم های پیشرفته با استفاده از ابزارهایی مانند Model-Based Calibration Toolbox و System Identification Toolbox (شناسایی سیستم). این کنترلرها می توانند با استفاده از روش هایی مانند کنترل مبتنی بر مدل، کنترل مبتنی بر داده، کنترل مبتنی بر فیدبک خطی و کنترل مبتنی بر فیدفوروارد به سیستم هایی که دارای مدل های پیچیده یا ناقص هستند، کنترل اعمال کنند.
  • طراحی کنترلرهای مبتنی بر روش های تکاملی و فراابتکاری با استفاده از ابزارهایی مانند Global Optimization Toolbox و Genetic Algorithm and Direct Search Toolbox . این کنترلرها می توانند با استفاده از روش هایی مانند الگوریتم های ژنتیک، الگوریتم های کلونی مورچه، الگوریتم های اسناد زنبور عسل و الگوریتم های انبوه ذرات به سیستم هایی که دارای توابع هدف چند هدفه یا محدودیت های غیر خطی هستند، کنترل اعمال کنند.
  • طراحی کنترلرهای مبتنی بر روش های بازی و تئوری گراف با استفاده از ابزارهایی مانند Game Theory Toolbox و Graph and Network Algorithms Toolbox . این کنترلرها می توانند با استفاده از روش هایی مانند بازی های تکراری، بازی های تعادلی، بازی های همکارانه، گراف های تصادفی و گراف های پویا به سیستم هایی که دارای تعاملات استراتژیک یا شبکه ای هستند، کنترل اعمال کنند.

اینها فقط برخی از کاربردهای متلب در مباحث کنترلی هستند و هنوز بسیاری دیگر وجود دارند. متلبی, به صورت تخصصی با داشتن فرهیختگان کنترلی آمادگی انجام سفارشات شما را برای انجام پروژه کنترلی را دارند.✅